Blogger Widgets
Blogger Templates

Friday, January 13, 2012

twins is fun ! =) part 2

oke . entry ni nak sambung lagi kisah pasal twins yang aku cita kat entry ni . setelah beberapa ari aku skolah , kompom la ramai cekgu2 yang masuk kelas kan .... salah sorang cekgu aku (cekgu sejarah) kawan dengan abah aku . so , dia taw nama penuh aku dengan twins aku sekali dengan binti lah . haha . one day dia masuk kelas aku . masa tu ramai budak kelas aku mengantok sampai kepala tersenggok2 kena meja la . haha . memang dahsyat la tuh ! " hampa ni qeja lena ja . cekgu nak hampa baca la pulak . qeja cekgu ja baca daqi tadi " . dengaq ja cekgu kata macam tu tequih semua pakat bangun . celik mata seluas yang mungkin . " haa ... anak cekgu sopian , baca " . pa gi ... aku tunduk kpala la . aku duduk blakang . twins aku duduk depan . so cekgu mesti tak nampak aku . haha . " tu dok tunduk pala pa yang blakang tu . anak cekgu sopian . baca kaih " . nahhhaaiii ... aku kena . mati2 pikiaq dah slamat tadi . hammpeehh =.= . aku bangun dengan muka yang mengantok terus baca tanpa taw apa yang aku baca tu . pakai main baca ja tapi tak paham pa .




0 comments: